There's a possibility.

Jag har sett New Moon två gånger nu. Man kan ju tro att favoritscenen är när Jacob tar av sig tröjan (båda gångerna jag var på bio så fnissade hela salongen, tom killarna) men min favvo är när Edward har lämnat Bella och hon sitter i fönstret och årstiderna går och fina Lykke Li spelas i bakgrunden. Det är det finaste/jobbigaste i hela filmen. Enligt mig.
Jag skulle kunna se filmen fler gånger. Helst sitta inne hela dagen när det är såhär tråkigt väder och bara stirra. Hitta alla detaljer som man tycker är så bra. oooh jag ryser bara jag tänker på det. Twilightnörd? Japp, stolt sådan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker faktiskt att det är riktigt bra också, MEN dock gillar jag det bättre i boken, det känns mer dramatiskt där på något sätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback